Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
CookieConsent https://www.samsaradelivery.ro Stochează statutul de consimțământ al utilizatorului pentru domeniul curent 1 an HTTP
PHPSESSID https://www.samsaradelivery.ro Păstrează starea sesiunii de utilizatori între solicitările de pagină. 29 zile HTTP
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
collect google-analytics.com Folosit pentru a trimite date către Google Analytics despre dispozitivul și comportamentul vizitatorului. Urmareste vizitatorul pe dispozitive cat și pe canale de marketing. Session Pixel
_ga https://www.samsaradelivery.ro Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web. 2 ani HTTP
_gat https://www.samsaradelivery.ro Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilor Session HTTP
_gid https://www.samsaradelivery.ro Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web. Session HTTP
APISID => HSID, PREF, SAPISID, SID, SSID google.com Retine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc. 2 ani HTTP
NID google.com Retine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc. 6 luni HTTP
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de publicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
ads/ga-audiences https://policies.google.com/privacy Retine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google de marketing pentru o conversie. Sesiune PIXEL
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.

Regulamentul programului de loialitate Samsara Green Club

Secțiunea 1

Organizatorul 

Programul de loialitate Samsara Green Club este organizat și desfășurat de S.C. SAMSARA FOOD S.R.L. cu sediul în CLUJ-NAPOCA, Str. Cardinal Iuliu Hossu, Nr. 3, jud. Cluj, societate comercială înregistrată la Oficiul Registrul Comerțului sub număr de înregistrare J12/656/2013, CUI RO31304417, cont IBAN RO30 BTRL RON CRT 0202212301, deschis la Banca Transilvania, reprezentată legal de DL. Liviu Ionuț Bucur în calitate de Administrator.

Secțiunea 2

Definiții

2.1 Programul de loialitate Samsara Green Club este un program de loialitate dezvoltat de SAMSARA FOOD S.R.L. și are ca scop răsplătirea loialității clienților, prin acordarea de reduceri valorice, oferte personalizate și oferte promoționale, atât pentru cei care iși creeaza un cont de client online pe www.samsaradelivery.ro , cât și pentru acei dintre ei care au semnat formularul pentru programul de fidelizare SAMSARA FOODHOUSE.

2.2 Beneficiari – reprezită clienții SAMSARA FOOD S.R.L., care comandă periodic în locațiile fizice și/sau prin platforma online de delivery www.samsaradelivery.ro, utilizatori ai contului de client.

2.3 Cont client - este acel cont online, creat pe www.samsaradelivery.ro, de către un client SAMSARA FOOD S.R.L., care se identifică prin nume și prenume, data nașterii, o adresă de email validă, parola și numărul de telefon. 

2.4 Punct de loialitate - reprezintă un beneficiu de natură monetară (denumit in continuare “Punct Samsara”), având asociată o valoare în bani, (1 RON pentru fiecare Punct Samsara), acordat de SAMSARA FOOD S.R.L. titularului contului de client, creat pe www.samsaradelivery.ro, prin creditarea Contului; acesta poate fi utilizat de către titulatul contului de client, în conformitate cu prezentul Regulament.

2.5 Titular cont online – este, în condițiile prezentului Regulament, beneficiarul punctelor Samsara, care s-a înscris pentru un cont online pe www.samsaradelivery.ro

2.6 Rata de acumulare – procentul stabilit de către organizatorul programului, pentru acordare sub forma de puncte de fidelitate, în urma produselor servite în restaurant și pentru produsele comandate pe site-ul samsaradelivery.ro.

2.7 Pragul de acumulare – pe baza numărului de puncte Samsara, acumulate de către Beneficiari, se stabilește tipul de membru din Program, așa cum este prevăzut în acest regulament.

2.8 Extra-beneficii – beneficiile suplimentare ce revin clienților înscriși în Programul de loialitate Samsara Green Club, pe baza tipului de membru, stabilit în funcție de pragul de acumulare, așa cum este prevăzut în acest regulament.

Secțiunea 3

Condițiile programului

3.1 Participarea în programul de loialitate implică acceptarea și însușirea de către Beneficiari a prevederilor prezentului Regulament („Regulamentul”).

3.2 Prezentul document reglementează termenele și condițiile de utilizare ale programului de loialitate Samsara Green Club („Program” sau „Programul de fidelitate”) destinat clienților SAMSARA FOOD S.R.L..
3.3 Programul de loialitate Samsara Green Club are ca scop răsplătirea fidelității clienților SAMSARA FOOD S.R.L, prin acordarea de reduceri valorice și oferte personalizate. Aceste avantaje client sunt acordate în baza completării unui formular de înscriere, în vederea creării unui cont online pe www.samsaradelivery.ro (website delivery) și a notelor de plată achitate în urma comenzilor efectuate, atât în restaurantele SAMSARA FOOD S.R.L. cât și pe website-ul de delivery. 

3.3.1 La înscrierea pe www.samsaradelivery.ro se vor completa următoarele informații:

- Nume – pentru identificarea utilizatorului și adresarea personalizată din comunicarea comercială

- Prenume - pentru identificarea utilizatorului și adresarea personalizată din comunicarea comercială

- Email – pentru identificarea unică a contului creat în platformă și transmiterea de emailuri promoționale cu privire la serviciul oferit

- Număr de telefon - necesar pentru validarea rezervărilor efectuate de către membri, obținerii unor informații suplimentare pentru efectuarea comenzilor la domiciliu, identificarea clientului în programul de gestiune din restaurant și consumul de puncte pentru achitarea notelor de plată

-Data nașterii - pentru acordarea unui cadou aniversar


3.4. Beneficiarii acestui Program se angajează să respecte condițiile de înscriere, participare și utilizare, în maniera în care sunt ele menționate în acest regulament.

3.5. Se pot înscrie în acest program clienții care au varsta de peste 18 ani, împliniți la data înscrierii și care acceptă Termenii și Condițiile Programului („Clienții”). Prin acceptarea și înscrierea în Program, participanții declară pe proprie răspundere că au vârsta, de peste 18 ani. La acest program, nu se pot înscrie angajații SAMSARA FOOD S.R.L.
3.6. Programul este valabil începând cu data de 08.07.2021, pe o durată de timp nedeterminată, pentru clienții care comandă produse în locațiile SAMSARA FOOD S.R.L. 

Și

prin comenzile online efectuate pe www.samsaradelivery.ro. Organizatorul își rezervă dreptul de a renunța la program, la libera sa apreciere, însă punctele de fidelitate deja acumulate vor putea fi folosite în aceleași condiții, până la epuizare.

Secțiunea 4

Modul de funcționare al programului de loialitate Samsara Green Club

4.1 Punctele Samsara și extra-beneficiile, oferite beneficiarilor înscriși în Program, sunt generate doar la achitarea unei note de plată în locațiile SAMSARA FOOD S.R.L., după înregistrarea, crearea unui cont și/sau plasarea unor comenzi pe www.samsaradelivery.ro

4.2 Programul de loialitate Samsara Green Club presupune trei etape:

4.2.1 Etapa de acumulare (alocare puncte Samsara) 

Valoarea unui punct Samsara este de 1 RON. Rata de acumulare, din notele de plată achitate, depinde de următoatele praguri de acumulare și tipuri de membru:

Membru Seed 

  • Membru Root (prag de acumulare - 125 de puncte SAMSARA)
  • rata de acumulare – 10% din valoarea notelor de plată aferente comenzilor efectuate în locațiile SAMSARA FOOD S.R.L. și pe www.samsaradelivery.ro

Membru Leaf (prag de acumulare - 500 de puncte SAMSARA)

  • rata de acumulare – 15% din valoarea notelor de plată aferente comenzilor efectuate în locațiile SAMSARA FOOD S.R.L. și pe www.samsaradelivery.ro

Membru Bloom (prag de acumulare- 1125 de puncte SAMSARA)

  • rata de acumulare – 20% din valoarea notelor de plată aferente comenzilor efectuate în locațiile SAMSARA FOOD S.R.L. și pe www.samsaradelivery.ro

4.2.2 Etapa de utilizare a punctelor acumulate 

4.2.2.1 Punctele SAMSARA acumulate au o perioada de valabilitate de 12 luni, de la data de începere a acumulării acestora. 

4.2.2.2 Soldul din contul de client poate fi folosit de către titularul de cont doar pentru achitarea totală a notelor de plată, atât în locațiile SAMSARA FOOD S.R.L. cât și prin 

intermediul platformei de delivery www.samsaradelivery.ro. Acesta este disponibil spre consultare, în contul de client.

4.2.2.3 Nu se acumulează puncte pentru meniuri, taxa de livrare, ecotaxa. 

4.2.2.4 Nu se acumulează puncte pentru plățile efectuate prin consum de puncte.

4.2.3 Etapa de extra-beneficii, determinate de pragul de acumulare și tipul de membru

 4.2.3.1. Membrul Seed

  • Află înaintea tuturor veștile și noutățile noastre
  • Beneficiază de oferte/campanii, care se aplică doar membrilor Samsara Green Club
  • Primește invitații la evenimentele organizate de SAMSARA FOOD S.R.L.

4.2.3.2. Membrul Root

  • Beneficiile de la membrul Seed, la care se adaugă beneficiile de mai jos
  • Invitații speciale la deschiderea noilor locații sau proiecte speciale
  • Acces la evenimentele organizate doar pentru membrii Samsara Green Club
  • Surprize la aniversarea zilei de naștere

4.2.3.3. Membrul Leaf

  • Beneficiile de la membru Root, la care se adaugă beneficiile de mai jos
  • Posibilitatea de a avea “chef experience/chef table”  cu programare în prealabil
  • Prioritate la rezervări și pe lista de așteptare

  4.2.3.4. Membrul Bloom 

  •  Beneficiile de la membru Leaf, la care se adaugă beneficiile de mai jos
  • Acces la evenimentele Samsara, dedicate membrilor Bloom
  • Participarea gratuită la 2 evenimente Samsara Pop-up stories

4.3 Clienții care se înregistrează și își deschid un cont de client pe www.samsaradelivery.ro, în perioada 08.07-08.08.2021, sunt înscriși automat în Program ca membri Root și le sunt alocate și extra-beneficiile aferente acestui prag de acumulare.

4.4 SAMSARA FOOD S.R.L. poate organiza diferite promoții, campanii sau evenimente speciale prin care toți Clienții înregistrați sau anumiți membri ai Programului, selectați în funcție de pragul de acumulare, care și-au exprimat consimțământul pentru primirea de oferte personalizate și promoționale, vor putea acumula bonusuri suplimentare. Toate aceste acțiuni de recompensare suplimentară vor fi comunicate Clienților care și-au deschis un cont online pe www.samsara.ro și care se califică pentru acordarea promoției, prin afișare în restaurante, pe site-urile SAMSARA FOOD S.R.L. cât și prin newsletter, pe email, sms sau push notifications, Clienților care au acceptat să primească astfel de comunicări/notificări.

Secțiunea 5

Dreptul Coordonatorului de a modifica condițiile programului de fidelizare

5. Coordonatorul programului de fidelizare are dreptul de a realiza modificări oricând, fără ca deținătorul contului de client să aibă dreptul de a se opune sau de a solicita despăgubiri. 

Secțiunea 6 

Exonerarea de răspundere

6.1 SAMSARA FOOD S.R.L. nu iși asumă răspunderea pentru datele incorecte sau incomplete furnizate de catre Client la momentul înregistrării. 

6.2 SAMSARA FOOD S.R.L. are dreptul de a suspenda sau închide orice cont de client al cărui utilizator nu respectă Termenii și Condițiile de participare la Program, fără notificarea prealabilă a Clientului. Suspendarea sau inchiderea contului va fi adusă la cunoștința ulterior Clientului prin e-mail și/sau telefon

6.3 SAMSARA FOOD S.R.L. nu va răspunde pentru imposibilitatea accesării anumitor oferte sau beneficii datorate culpei Clientului sau a unui terț care folosește contul acestuia.
6.4 SAMSARA FOOD S.R.L. nu răspunde pentru imposibilitatea utilizării contului de client pe perioada în care acesta este suspendat sau pe perioada în care sunt efectuate întrețineri sau reparații tehnice la sistemul de utilizarea al contului.
6.5 SAMSARA FOOD S.R.L. nu isi asumă responsabilitatea pentru accesările frauduloase ale contului de client sau pentru beneficiile nerealizate de către Clinet ca urmare a acestei accesări. 
6.6 Clientul se angajează să aducaă la cunoștință Serviciului Clienți SAMSARA FOOD S.R.L. toate aceste situații, fie telefonic la numarul 0364964, prin email la adresa hello@samsara.ro, prin formularul de contact de pe www.samsara.ro sau în oricare dintre locațiile fizice. 
6.7 SAMSARA FOOD S.R.L. își rezervă dreptul de a anula punctele de fidelitate și extra-beneficiile, dacă acordarea acestora s-a efectuat datorită unei erori
6.8 Întrebările sau observațiile legate de Programul Samsara Green Club, pot fi inaintate de Client prin apel telefonic la 0364964, pe email la adresa hello@samsara.ro, mesaj trimis pe formularul de contact de pe site-ul www.samsara.ro sau față de personalul din locațiile fizice ale SAMSARA FOOD S.R.L. 
6.9 Orice observație referitoare la valoarea reducerilor de fidelitate acordate, valoarea punctelor acumulate sau utilizate, valoarea punctelor de fidelitate poate fi primită și analizată corespunzator dacă este însoțită de bonul fiscal emis cu prilejul achiziției în cauză sau dovadă de plată a comenzii efectuate online.

Secțiunea 7

Taxe și impozite

7. În conformitate cu Codului fiscal în vigoare, acordarea punctelor de loialitate echivalează cu acordarea de puncte bonus, cu scopul stimulării vânzărilor. Aceste venituri nu se supun impozitării.

Secțiunea 8

Dispoziții finale

8.1 Acest Regulament se completează cu termenii și condițiile disponibile pe site-ul www.samsara.ro și www.samsaradelivery.ro pentru orice achizișie efectuată prin aceste medii online cu utilizarea contului de client precum și cu orice condiții sau termeni de vanzare aplicabili în locațiile fizice SAMSARA FOOD S.R.L. De asemenea, aceștia se completează și cu Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal a Clienților înscriși în Program, anexată acestora.

8.2 Acest Regulament, și orice completări sau modificări ale acestuia, sunt guvernate de și interpretate în conformitate cu legile din România. Orice potențiale litigii dintre SAMSARA FOOD S.R.L. și Client, legate de Programul Samsara Green Club vor fi soluționate de instanțele de judecată competente din România.

8.3. Clientul declară ca a luat la cunoștință, a acceptat și este de acord cu urmatoarele clauze din acest Regulament: sectiunea 5, paragraful legat de modificarea Programului, secțiunea 6, exonerarea de răspundere și secțiunea 8 cu privire la legea aplicabilă.

Secțiunea 9

Protecția datelor cu caracter personal

9.1 Aderarea la programul de fidelizare desfășurat de coordonator prin completarea și semnarea de către client a formularului de înscriere în program, implică acordarea de către client a consimțământului sau expres și neechivoc cu privire la dreptul coordonatorul de a stoca, folosi și prelucra datele personale ale clientului în scopuri de prestare a serviciilor, marketing, reclamă și publicitate.

9.2 Stocarea, prelucrarea, folosirea și păstrarea datelor personale ale clienților vor fi efectuate de către coordonator în condițiile Legii nr.677/2001 privind protecția datelor cu caracter personal. În acest sens, clientul are oricând drept de acces și de intervenție asupra datelor sale personale și, totodată, are dreptul de a se opune prelucrării datelor sale personale și de a solicita ștergerea acestora din evidența coordonatorului. 

9.3 Clientul are dreptul de a se adresa oricând organzatorului, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, transmisă la adresa/fax menționate la art.1 de mai sus, în legatură cu orice chestiune legata de datele personale ale clientului respectiv și are dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, precum și dreptul de a se adresa justiției. În cazul în care Coordonatorul este sesizat printr-o cerere scrisă, datată și semnată de către client, Coordonatorul  urmează să transmită clientului răspunsul său în termen de 15 zile, de la data primirii cererii.